Опора амортизатора MERCEDES-BENZ A2043230120 за 4332 грн
4 560 грн.
4 332 грн.
завтра
|
- Виробник
- MERCEDES-BENZ (Німеччина)
- Каталоговий номер
- A2043230120
- Сторона встановлення
- Передні
Застосування
- Товар підходить до маркам / моделям авто :
- - Mercedes: GLK (X204)
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Опора амортизатора
Аналоги "A2043230120 MERCEDES-BENZ":
1 338
грн.
- Артикул:
- 10 10 1993
- SWAG
- Німеччина
Сторона встановлення: Передні
Внутрішній діаметр: 62.05
Зовнішній діаметр [мм]: 69.7
Довжина [мм]: 64.15
Ширина (мм): 164.55
Вага [кг]: 0.929
Матеріал: гума/метал
Внутрішній діаметр: 62.05
Зовнішній діаметр [мм]: 69.7
Довжина [мм]: 64.15
Ширина (мм): 164.55
Вага [кг]: 0.929
Матеріал: гума/метал
1 065
грн.
- Артикул:
- 101993
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Сторона встановлення: Передні
Внутрішній діаметр: 62.05
Зовнішній діаметр [мм]: 69.7
Довжина [мм]: 64.15
Ширина (мм): 164.55
Вага [кг]: 0.929
Матеріал: гума/метал
Внутрішній діаметр: 62.05
Зовнішній діаметр [мм]: 69.7
Довжина [мм]: 64.15
Ширина (мм): 164.55
Вага [кг]: 0.929
Матеріал: гума/метал
1 773
грн.
- Артикул:
- 803 243
- SACHS
- Німеччина
Сторона встановлення: Передні
Кількість на ось: 2
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
Кількість на ось: 2
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
Рекомендуємо
1 846
грн.
- Артикул:
- 3995101
- LEMFORDER
- Німеччина
Сторона встановлення: Передні
Кількість на ось: 2
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
Кількість на ось: 2
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
2 036
грн.
- Артикул:
- T456102
- STC
- Іспанія
Сторона встановлення: Передні
Довжина [мм]: 64.15
Ширина (мм): 164.55
Вага [кг]: 0.929
Матеріал: гума/метал
Внутрішній діаметр: 62.05
Зовнішній діаметр [мм]: 69.7
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без валового підшипника
Довжина [мм]: 64.15
Ширина (мм): 164.55
Вага [кг]: 0.929
Матеріал: гума/метал
Внутрішній діаметр: 62.05
Зовнішній діаметр [мм]: 69.7
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без валового підшипника